"ALDRIG SKA JAG SLUTA ÄLSKA DIG".....

.....MIN LILLA LILLEBROR.....


Idag är ingen bra dag...Mina tankar har enbart kretsat omkring min lilla lillebrors bortgång för snart två år sedan (har det verkligen gått snart två år?), ofattbart...

Jag har så svårt att acceptera döden, särskilt när den klampar in och tar ett liv på ett så orättvist sätt!

Kom inte med nåt skitsnack om att "det är livets gång" eller liknande, jag "köper" inte det iallafall, min lillebror var värd att leva ett antal år längre!

En dag ska jag orka ta tag i det här...Men inte idag...

KRAMAR...



Kommentarer
Postat av: majsan47

Nej ibland är det oerhört svårt att på nåt sätt se att det är livets gång. Speciellt när döden kommer alldeles för tidigt i livet. Värmande Kramar från Marianne

2009-04-23 @ 19:35:29
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: K

Har också fått höra " det är livets gång" AVSKYR det. Ingen förtjärnar att förlora sitt liv för tidigt. Att förlora någon man älskar är aldrig lätt och jag vill adlrig uppleva detta igen! Livet är otroligt orättvis och man undrar om det finns någon rättvisa alls i denna värld!



Massa kramar till dig!

2009-04-24 @ 01:52:51
URL: http://kyshtomat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det så länge sen?? Tänker på dig gumman!!

2009-04-26 @ 18:01:37
Postat av: carro S

Helt rätt man ska inte acceptera döden om den kommer för tidigt.

då är det inte rätt.



massor av kramar

2009-04-29 @ 18:02:57
Postat av: wivi

Tack för era kramar! <3<3

2009-05-19 @ 16:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0