HAR PRECIS LANDAT.....

.....HEMMA EFTER EN VILD NATTBLÅKULLA!!!!!

Tyvärr träffade jag inte på nån av er kära systrar men som ni säkert uppmärksammade själva,  så var det ju fullt med kärringar från världens alla hörn, inte lätt att hitta nån man känner då!!

Nästa år tycker jag vi flyger dit tillsammans, det blir  mycket roligare när man är några stycken!!

Nej nu ska jag slänga av mig "häxutstyrseln" för denna gång,  vårtan på hakan har redan försvunnit och näsan har snart intagit sin rätta storlek igen. Katten har jag återlämnat till grannen, tror inte de märkt att den varit försvunnen en hel natt ens en gång!!

Jag gjorde en mer eller mindre lyckad landning när jag kom hem (undrar vad det var i den rosa brygden jag bjöds på innan avfärden?), man kan väl enkelt sammanfatta det så här:  1. Jag måste införskaffa en ny kvast inför nästa resa.  2.  Jag har tändved till pannan ett par dagar iallafall!!  =D

Nu ska jag göra mig en god Cappuccino, kokkaffet från kitteln i all ära, men man vill väl va inne när man är en "normal kärring" igen!!

GLAD PÅSK!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Såg inte dej heller och du ska veta att jag kollade efter dej , men vi kör tillsammans näst år=)

GLAD PÅSK!

2009-04-10 @ 18:02:19
Postat av: majsan47

Glad påsk. Det blev ingen Blåkullafärd för mig i år, min katt strejkade. hihi Kram kram

2009-04-10 @ 20:10:47
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: Veiken

Min kvast åkte nog alldeles fel, för det var inte en käft på Blåkulla när jag var där. Gruppresa nästa år alltså! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0