SÅ VAR DET SLUT.....

.....PÅ DET VACKRA VÄDRET DÅ!!!!!


Grått och regnigt är det idag, typiskt, igår lade jag ut dynorna i korgmöbeln för att de skulle få lite "frisk luft" men tänkte inte på att ta in dem på kvällen, så nu har de inte bara fått luft, de är "tvättade" också!  :(

Imorgon är det sagt att min "gubbe" ska åka hem från Frankrike, hoppas det blir så också. Han har köpt champagne och vin till mig! Champagnen ska vi dock avsmaka tillsammans, han gillar "skumpa" min älskling! Jag längtar faktiskt efter honom nu, trots att han bara varit hemifrån sedan förra söndagen! Men det är väl härligt att vi fortfarande är kära i varandra efter snart 27 år tillsammans!  ;)

Nej nu ska jag ner och kolla pannan, jag eldar för fullt för idag är det kallt härinne pga det trista vädret!

Kommentarer
Postat av: Majsan47

God förmiddag! Här är det också regn och mulet idag, det kunde kanske ha väntat till i morrn. Synd om alla som jobbar som inte kunde få den här söndagen med vackert väder.

Så du får hem "gubben" i morrn, med champagne också. Inte illa! Vi har varit gifta i 34 år i november, det är också ett bra tag. Visst har det väl gått upp och ner men nu är det riktigt bra mellan oss. KRAM och skön dag trots regnet

2009-04-05 @ 11:23:57
URL: http://.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till Majsan:

Ja usch vilket tråkväder vi har idag! =(

34 år är en lång tid som sagt, här har det också varit "dalgångar" ibland men för det mesta är det uppåt! =)

Kram, kram, önskar dig detsamma...

2009-04-05 @ 12:54:31
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: Veiken

Hej! Jag hittade din blogg hos Majsan, tittar in och gör ett avtryck! Det blåser som bara den idag. Solen körde bort molnen så här är nu ljust och fint! Var? Göteborg! Ha en fin kväll....

Postat av: Sanna

Syrran,vädret kommer bli fint igen jag lovar.=)

Längtar efter dej =)

2009-04-05 @ 18:51:23
Postat av: wivi

Till Sanna:

Längtar efter dig också! Kram syrran!

PS/ Idag blir det nog fint väder igen verkar det som! /DS

2009-04-06 @ 08:04:22
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: Majsan47

God förmiddag. Idag är det fint som sjutton här igen. Så det blir att hänga ut lakanen jag tvättat. Kram hoppas du också får en fin måndag

2009-04-06 @ 11:26:22
URL: http://.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: Majsan47

God morgon i stugan denna underbart vackra tisdag. Hoppas du också får en jättefin dag.

2009-04-07 @ 08:45:32
URL: http://.metrobloggen.se/majsan47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0