EN "FRI" UTMANING.....

.....HITTADE JAG FÖR ETT TAG SEDAN HOS majsan47 MEN NU SOM FÖRST HAR JAG TID ATT GÖRA DEN!!!!!


Först skriver man ner de fem maträtter utmanaren avskyr mest samt kommenterar dessa!!! Därefter skriver man ner de fem maträtter man själv aldrig skulle kunna tänka sig att äta!!! OBS!!! Mina kommentarer inom parentes!!!

Majsan skrev följande:

1. Strömming                    ( Det gillar jag! )
2. Fiskbullar på burk       ( Ätbart i nödfall! )
3. Blodpudding                 ( Oätbart! )
4. Entrecôte                      ( Går ner men föredrar oxfilé! )
5. Mannagrynsgröt         ( Gott! )


Här följer mina värsta maträtter:

1. Blodpudding                ( Första och enda gången jag smakat det var i ettan och jag spydde i skolmatsalen! )
2. Lutfisk                          ( Mår illa av lukten t o m! )
3. Paltbröd                       ( Luktar illa och ser illa ut också! )
4. Tunga                           ( Fick "tungspetsen" på tallriken när jag låg på sjukhus en gång, jag smakade inte ens! )
5. Sniglar                         ( Har smakat  men när jag såg trädgårdssniglarna framför mig tog det  tvärstopp! )  


Jag utmanar ingen speciell men om någon antar utmaningen så länka gärna till mig!!!  =D    

Kommentarer
Postat av: majsan47

Jag har provat sniglar en enda gång, det var gottm, men som du säger efter att ha sett alla trädgårdssniglar så blir man illamående och vill absolut inte äta sniglar. Kranm

2009-02-23 @ 19:50:35
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till majsan47:

Är så vidrigt at tänka sig dem i munnen! Jag kan aldrig mer äta sniglar! Fy tusan så äckligt! :)

2009-02-24 @ 09:14:49
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: Marica

Kikar in och tackar för din kommentar, du har så rätt! Kramiz!

2009-02-24 @ 14:14:53
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: wivi

Till Marica:

Tack för titten! ;)

2009-02-24 @ 15:44:00
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0