ETT FRUKTANSVÄRT DÅLIGT.....

.....HUMÖR VAR JAG PÅ IGÅR.....


Jag skrev en massa inlägg här i bloggen som jag idag har raderat, men det var skönt att få ur sig ilskan trots allt!!! Idag känns livet mycket lättare igen trots att jag blivit ovän med två i släkten, vad är det man brukar säga nu igen??
"Släkten är värst" och det stämmer in på pricken när det gäller vår!


Det hände något konstigt här förut när jag tryckte på spara & publicera, allting försvann och sen gick det inte att logga in på bloggen förrän nu, efter ca en timme...Hälften av det jag skrev här fanns inte kvar heller!!!


För övrigt så blir jag fruktansvärt irriterad på den som skrivit en anonym kommentar och "ondgjort" sig över att jag "tog parti" för en viss person samtidigt som den anonyme "tog parti" för en annan!!! Men hallå, var finns logiken i det??? Jag har valt att tro på "min" och du på "din"!!! So what??? Ilandsproblem...


Idag kom jag mig äntligen för att göra min mycket "omtjatade" jansson, den blev naturligtvis lika god som alltid, jag är nämnligen en riktig "fena" på att laga mat, fråga min man och mina ungar om ni tror att jag ljuger!!! Jag brukar inte ljuga och för övrigt lider jag inte av någon falsk blyghet heller, jag lagar förbannat god mat så enkelt är det!!!




Här är den klar för ugnen...


Nästa vecka är det sportlov för ungarna här i trakterna, då kommer Julia & Thilda att tillbringa veckan hos farmor/mormor, Julia tycker det ska bli såååå roligt, kan det kanske bero på att Sing Star & Guitar Hero numera finns här hemma??? Hmm, det ligger nog en hel del sanning i det påståendet och jag klandrar henne inte, det finns inte speciellt mycket att göra på "bonnvischan" på vintern!!!

Den 21 åker vi till Stockholm, dels för att träffa min "kära syster" och få lite smått & gott av henne, bl a två sängbord till Malin och dels för att jag och Jullan ska shoppa, det var ju en av hennes julklappar från oss, en "shoppingrunda med farmor i ena handen och farfars plånbok i den andra", helt i sin ordning alltså!!!  =D



Kommentarer
Postat av: majsan47

Jaså ni ska hit till Stockholm. Vad trevligt!

Dessa som skriver anonyma kommentarer är verkligen fegisar, vågar de inte stå upp för vem de är liksom. Grr Kram kram

2009-02-11 @ 17:52:25
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till Majsan:

Ja det ska bli trevligt att komma till Sthlm igen! För två år sedan jobbade jag deltid som personlig assistent till en tjej som bodde på Söder, själv bodde jag i Svedmyra, jag älskar vår vackra huvudstad!

Ja anonyma kommentarer får mig också att se rött!! Kram..

2009-02-11 @ 19:16:33
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: Sanna

Kul att JUllan kommer också =)

2009-02-12 @ 06:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0