FÖRDOMAR.....

.....HAR VI NOG ALLA ÄVEN OM INTE ALLA VÅGAR STÅ FÖR DET!!!!!


Efter att ha hämtat ett ton pelletsbriketter igår middag så begav vi oss till Media Markt för att införskaffa oss ett WII-spel!!!  Eftersom jag råkar vara gift med en av världshistoriens snällaste karlar så var det inga som helst problem med övertalning eller så. Dessutom har han själv velat haft ett sånt spel länge, han gillar tennis, bowling, golf, ja sportspel i största allmänhet och ett sådant multispel ingår i spelkonsollen!!!

Jag fick naturligtvis mitt Guitar Hero samt ett "sångspel" med tillhörande mikrofon (det senare har jag dock inte testat ännu)!!! Nu har jag något att göra när jag blir ensam igen här ute i bushen!!!



VERY NICE!!!  =D



"OMG" vad jag ska sjunga för mig själv!!!  ;D


Men nu till det jag egentligen skulle skriva om, nämnligen det jag antydde i rubriken!!!

När vi parkerade utanför MM så stod det en BMW (vad annars?), framför oss och ut klev fem män av "utländsk härkomst", de gick också in på MM.
Innan vi klev ur bilen så säger Anders: "De ska säkert in och stjäla" och jag svarar då: "Antagligen"! Sedan säger jag med ett skratt : "Vilka fördomar vi har då"!

Nåväl, vi gick in och gick  direkt till avdelningen för spel, vi frågade en expedit om råd och fick till sist ihop det vi ville ha, då hör vi plötsligt flera högljudda röster (på nåt språk vi inte förstod), det verkade ha uppstått någon form av kalabalik, vi såg flera expediter bege sig mot kassorna och vi blev naturligtvis nyfikna men avslutade först vårt köp.

Därefter begav vi oss mot kassorna för att visa papper samt betala och fick då veta att flera "kommit undan" och åkt iväg i BMW:n dock hade de visst fått tag i åtminstone en av männen, samt hunnit filma bilen, "farbror blå" kom innan vi åkte och imorse läste jag på vår lokala tidnings nätupplaga att de hade försökt stjäla mobiltelefoner!!!

SENSMORAL:  "Fördomar eller icke, rätt fick vi iallafall!!!

OverAndOut som MatteLarsson säger...  ;)

Kommentarer
Postat av: majsan47

Jag älskar att sjunga Singstar, det är så himla kul, Guitar Hero World Tour med trummor gitarr och sång är också häftigt. Men jag är inte så bra på att spela gitarr eller trummor. Kram

2009-02-07 @ 18:29:45
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: Sanna

Ja jag blev inte ett dugg förvånad !

2009-02-07 @ 19:10:11
Postat av: wivi

Till majsan47: Spela gitarr är roligt men svårt! trummor blir det till att köpa nästa gång! Har inte provat att sjunga än =)

2009-02-07 @ 19:37:28
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: wivi

Till Sanna: Inte vi heller! ;)

2009-02-07 @ 19:38:23
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0