GANSKA UTMANANDE TYCKER JAG.....

.....ATT DETTA ÄR.....


Skämt åsido, jag har fått denna utmaning av min fina dotter, thildasmamma.blogg.se

FYRA FAVORITPROGRAM:

CSI, Criminal Minds, Antikrundan & Kriminaldokumentärer på tv4 fakta till exempel

FYRA SAKER JAG GJORDE IGÅR:

Drack vin

Gjorde mig osams med några personer

Spelade Guitar hero

Eldade

FYRA SAKER JAG SER FRAMEMOT:

Hemmapremiären för BAJEN den 12 april

Våren & Sommaren

Att åka i Caddillacen igen

Att få öppna "min lilla butik" i garaget

FYRA FAVORITRESTAURANGER:

Kinesiska på Drottninggatan i Nkpg

Sushibarer

Röde Orm/Store Viking på Hornsgatan i Sthlm

Min egen mat



JAG UTMANAR INGEN SPECIELL.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0