HISTORIEN OM "DEN BORTGLÖMDA KÄRLEKSFÖRKLARINGEN".....

.....TILL MIN MAN HAR LÖST SIG NU!!!!!


I dagens tidning fanns det TVÅ HELSIDOR  med AllaHjärtansDaghälsningar!!!

Pga ett "tekniskt problem" så hade dessa inte blivit införda i lördags men ok, "bättre sent än aldrig" får man väl säga då!!!


Jag har haft fullt upp ett par dagar nu så därför har jag inte hunnit blogga, tiden har gått åt till mina två barnbarn samt lite annat också förstås!!!

Idag hade vi iallafall besiktning av vår förra bostad och den gick igenom med "blankt papper"!!! Så underbart det kändes när det hela var över, nu förstår jag hur en del människor känner sig inför sin bilbesiktning, usch vad man våndas!!!


Dessutom ville de nya hyresgästerna flytta in tidigare och vi gick med på det om vi endast behövde "grovstäda", dessutom fick de ta över våra träpersienner och diskmaskin på villkor att de tvättade fönstren själva och det var ok!
Naturligtvis städar vi toaletterna, spisen samt kyl/frys ordentligt, det är ju en självklarhet!!!


Nu är det dags att krama kudden, imorgon hoppas jag att jag har lite mer tid över till bloggen, har massor att skriva om!!!


NATTINATTI.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0