HUR GRILJERAD HUMMER FÖRVANDLAS TILL "HÄMTPIZZA".....

.....DET ÄR FAKTISKT INTE ETT DUGG SVÅRT!!!


Det enda som behövs är ett litet charmtroll som varken mormor eller morfar kan säga NEJ till!!!



Så gick det alltså med vår "barnbarnfria" helg!!!  <3<3<3


Ingen hummer alltså men en brasa blev det iallafall!!!




Jag ska villigt erkänna att jag gärna avstår från hummern fler gånger om det bara är så, för en vacker dag är den lilla prinsessan så pass "stor" att hon hellre är med sina vänner än åker till mormor & morfar o leker "tittut i städskåpet", därför passar vi på att njuta av henne NU!!!




HON ÄR UNDERBAR!!!!!   <3<3<3<3<3





Kommentarer
Postat av: majsan47

Jag förstår mcyket väl att du hellre väljer barnbarn före hummer. Det skulle jag helt klart också ha gjort. Visst är det ljuvligt med barnbarn. Ja hon är underbart söt också. KRAM

2009-02-01 @ 16:47:39
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till Majsan47:



Visst är det så!! Helt klart det underbaraste som finns! Kram/Wivi...

2009-02-01 @ 16:51:48
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0