ÅTERIGEN FICK JAG, SOM SÅ MÅNGA.....

.....GÅNGER FÖRR, EN BUKETT ROSOR AV MIN ÄLSKLING NÄR HAN KOM HEM FRÅN VÄSTERÅS IGÅR KVÄLL!!!!!



Här behöver det inte vara en speciell dag eller en viss anledning för att jag ska få blommor, jag får en bukett då och då och har fått det i snart 27 år!!!


"Lillpluttan" bänkade sig som vanligt framför tv:n för att se på film så fort hon kom innanför dörren, ja jag fick ett par pussar först förstås!!!



Här äter hon äppleklyftor och efter det så åt hon Pringles chips som hon älskar!!!

För en stund sedan åkte Anders in till Norrköping, trots att vi inte skulle åka någonstans idag egentligen men han var tvungen att åka till returen med en del grejer. Han tog med sig THILDA som ska vara hos sin farmor & pappa till imorgon, farmor jobbar ofta och vill passa på att låna henne ibland när hon är ledig, och jag som "bara" går hemma kan ju låna henne i stort sett när som helst så inte missunnar jag farmor att få rå om det lilla charmtrollet!!! THILDA har en helt underbar
farmor och pappa, det är jag så glad över!!!

Jag ska väl fortsätta att röja här hemma nu men först ska jag diska, eldningen är avklarad  så nu har jag varmvatten igen!!!


Kommentarer
Postat av: majsan47

Min man brukar också överraska med blommor då och då. Man blir verkligen jätteglad. Förstår att Thildas farmor tycker om att låna henne ibland. Barnbarn är ju livets efterrätt

2009-02-28 @ 18:01:11
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till Majsan:

Härliga karlar vi har! :)



Visst är barnbarn livets efterrätt! <3

2009-02-28 @ 18:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0