JAG HAR BLIVIT UTMANAD!!!!!

.....AV majsan47 ATT LÄGGA UT KORT NUMMER 6 FRÅN MAPP NUMMER 6 SÅ HÄR KOMMER DET!!!!!




Det är taget i höstas när vi var och tittade på ett hus som var till uthyrning i Gryts skärgård, Östergötland!!! Det blev dock inte det huset utan vi hamnade i S:t Annas skärgård, Östergötland istället!!!


Min blogg är relativt ny så jag har inte etablerat så många kontakter ännu utan nöjer mig med att utmana de som känner sig manade!!!  =D


Till Majsan47:

Jag skrev ju till dig och sa att jag inte hade några mappar men naturligtvis hade jag det, en hel "drös" t o m!!! Det var bara så att hjärnan gick på "sparlåga" just då, tur att dottern är här och kan lära mamma "datanollan" ett och annat!!!   ;D

PS/ Hon fick naturligtvis lära mig hur man länkar till andra bloggar också!!!  /DS

Kram/Wivi..


Kommentarer
Postat av: majsan47

Åh vad roligt att du antog utmaningen. Det är så vackert i St Annas skärgård. Kram kram

2009-02-02 @ 16:43:03
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: cam

Haha jag det borde han bli! Han är störtskön min grabb :D

2009-02-02 @ 18:59:43
URL: http://metrobloggen.se/camillawikvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0