JAG HAR NÖTT UT TRE AV.....

.....MINA FINGERTOPPAR PÅ VÄNSTER HAND, PEK-LÅNG-RING-FINGRARNA FÖR ATT VARA EXAKT!!!!!


De är alldeles bedövade och allt är min dotters fel, hade inte hon tagit med sig GUITAR HERO hit så hade det inte hänt!!!



Så här satt jag ett antal timmar igår, det var det roligaste jag gjort på mycket länge!!!

I vanliga fall så tycker jag att måndagar är den tråkigaste dagen på hela veckan men inte igår, jag tittade inte ens en gång på ett enda tv-program!!!

Det blir till att köpa ett Nintendo Wii fortast möjligt samt en tillhörande gitarr!!! "Mannen" gillar att spela tennis och golf och liknande så han får köpa sådana spel, dessutom måste vi ha ett Singstar också, det ska visst vara otroligt skojigt!

Nu har jag inte tid att sitta här längre, ni kan väl aldrig gissa vad jag ska göra istället???  ;D

WIPPAN ROCKAR FETT!!!!!   *ASG*



Kommentarer
Postat av: majsan47

Visst är det roligt! Dottern och sonen har Guitar Hero och dottern har även Guitar Hero World Tour, där är det även trummor och sång. Själv har jag Playstation 2 och 8 Singstarskivor haha. Gamla människan, men kul är det som 17. Kram

2009-02-03 @ 12:29:18
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: Sanna

Yes , Wippan rockar =)

2009-02-03 @ 15:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0