JAG SÄGER BARA: MALENA ERNMAN!!!!!

JAG FÅR "STÅPÄLS" VARJE GÅNG JAG HÖR DEN MÄNNISKAN SJUNGA OCH IKVÄLL VAR INGET UNDANTAG!!!!!

SÅ LÅTER EN VINNARE!!!

Kombinationen av opera och vanlig sång bemästrar hon fenomenalt enligt mig och jag bara älskar det!!!

AGNES är vacker och har vuxit in i rollen som artist sedan hon vann IDOL 2007 (?), hennes låt blir säkert en "radionötare" för en tid framöver...

SARAH D F sjöng som vanligt vackert  och SUSANNE A likaså!!

THORLEIFS var jag galen i som ung, vem i min ålder (och äldre/yngre??)  har inte snyftat och våndats till "Gråt inga tårar" ??? Men här hade de inget att göra enligt mig!! Lika lite som SCOTTS har i MF att göra!!  (PR_kupp eller?? Med tanke på dansbandstävlingen nyligen..)

Grabbarna från NORRKÖPING gjorde ett proffsigt framträdande trots deras ringa ålder,  dock har jag svårt för den sortens musikstil men höll en tumme i smyg för dem iallafall, de representerade trots allt min hemstad!!  (Dessutom är en av medlemmarna lillebror till en kusin till mina barn, lite invecklat kanske men så är det!!)  =D

För övrigt har jag inget att tillägga.....

Puss & Kram, Vi Ses På Stan!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0