JAG TROR JAG SMÄLLER AV SNART.....

.....ANDERS HAR MED NÖD & NÄPPE TAGIT SIG HEM FRÅN V-ÅS IDAG!!!!!


Bilen kan vara lite "tjurig" ibland, det var ett tag sedan nu men idag var det dags igen!!! Hahaha, är det fredagen den trettonde så är det!!! Jag vågar f*n inte gå ut mer idag för då halkar jag väl och bryter den fot jag inte har ont i, vågar nog inte ens ta mig ner för källartrappen!!!

Inte nog med att bilen "tjurade", när Anders äntligen lyckats ta sig till bilverkstaden där de brukar lämna in den så fanns den inte kvar längre!!! Själva bilaffären har varit borta ett bra tag och nu hade verksta´n också "kursat" tydligen!!! Närmaste verkstad ligger i MJÖLBY!!! (Finns en i V-ås också där bilvraket varit inlämnad en gång men vad hjälper det nu när han redan är i Nkpg???)

Nu kan det väl verkligen inte hända mer NEGATIVT?!?!?!

Jag (vi) har denna vecka fått "måttet rågat" så det räcker för ett helt år!!!

Men för all del, veckan är inte riktigt slut än så det gäller att ligga lågt med förhoppningarna ännu några dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0