JAG VISSTE ATT.....

.....DET SKULLE BLI SÅ HÄR.....


Så gott som alla människor har väl någon/några gånger i livet haft en  TYKO BRAHE-dag!!! En sån där extra jobbig dag när allt känns mycket mörkare och tyngre än i vanliga fall!!!

Min  TYKO BRAHE-dag började i måndags och pågår fortfarande!!! Allt, precis allt har gått åt skogen denna vecka och som "grädde på moset" stukade jag foten när jag var ute med hundf*n igår eftermiddag!!! Hoppas verkligen att nästa vecka börjar bättre...

Måste göra en liten uppdatering...

Har funderat en stund över orsaken till mina "deppardagar" och nu äntligen vet jag vad den huvudsakliga "boven i dramat" är, har inte velat erkänna det, inte ens för mig själv men:

JAG SAKNAR MINA BARN, BARNBARN & EXTRABARN NÅGOT OTROLIGT!!!

Jag saknar deras påsar med smutstvätt, deras "spring" i kylen för att se om det "finns nåt smaskigt"...Saknar när KENNETH kommer in och säger:  -"Hej mamma, ska du göra nån mat idag"??? Jag saknar alla våta handdukar på badrumsgolvet och MALINS avtorkade smink på mina vita handdukar, jag till och med saknar  KIMS alla skitiga tallrikar, glas & bestick som fyllde hela diskmaskinen när han bemödade komma upp med det!!!

Jag saknar BECKAS rara leende när vi tillsammans "skakar på huvudet" åt KIMS WoW-spelande, saknar SANDRAS lite förlägna skratt när hon frågar mig om jag inte kan göra biff-potatis-och gräddsås snart igen...Jag saknar CARROS letande efter just "sin" speciella kaffemugg (som hon för övrigt har fått tagit hem till sig nu), och jag saknar alla andra "extrabarn" också...

Mina barnbarn saknar jag alltid, förutom när de är här då förstås men jag saknar dem redan innan de åkt härifrån den dagen de ska hem igen, saknar JULIAS "kalla små fötter en lördagnatt" och när hon säger: -"Farmor jag vill inte att du ska vara ensam"!!! Saknar THILDAS: -"Mommo få puss", man får sin puss, -"Mommo kom"! (Återigen har hon lyckats muta sig till något med sina blöta små pussar)!!! Saknar mitt tredje barnbarn NEO och hans pappa, min son TOMMY så det gör ont men pga omständligheter jag inte vill gå in på här, träffar jag dem så gott som aldrig, sorgligt men sant...








Kommentarer
Postat av: Malin

saknar det ja med ^

2009-02-13 @ 13:29:05
URL: http://.thildasmamma.blogg.se/
Postat av: carro svensson

Naw saknar att leta efter mina mugar numera vet jag ju vart de ligger..



Och så saknar jag dig <3 och söta lille karras

2009-02-16 @ 11:04:40
Postat av: wivi

Till Carro:

Du får väl ta hit en av muggarna igen då!! Hehe, så kan jag sätta den på olika ställen när du är här! Du är ALLTID välkommen hos oss, det vet du! Kram, mina tankar är hos dig, ge H en kram också...

2009-02-18 @ 08:45:09
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0