JAG & VOVVEN ELLER VOVVEN & JAG.....

.....RÄTTARE SAGT, EFTERSOM HAN DRAR SOM EN HEL OXE, HAR NYSS VARIT UTE PÅ EN LÅNGPROMENAD.....


Jaa, ni läste rätt!!! Wivi har orkat röra på "döfläsket", dock´inte någon längre stund, men ca tjugofem minuter är mycket bra för att vara jag!!! Det var ungefär fem minusgrader  ute men solen sken för fullt, riktigt skönt var det faktiskt och nu när jag bor på "bonnvischan" så vågar jag gå ut i mössa också och det mina vänner, värmer "gött" om öronen!!!


Nu sitter jag och njuter av en Cappuccino samt en mörk smörgås med Dansk salami & paprikaost på, det fick bli min lunch idag...Till middag gör jag nog den efterlängtade Janssons frestelsen jag trånat efter i flera dagar nu, det är ju sååååå gott!!!


Monday bloody monday är det idag som alla (?) troligtvis redan upptäckt, jag vet inte vad det är men jag har otroligt svårt för just måndagar och det är jag förvisso inte ensam om men vad är det då som gör att  just måndagar är som en böld på mänsklighetens arsle???


Min teori är den att efter en förhoppningsvis skön avkopplande helg med familj och/eller vänner så känns det sådär lite lagom roligt  (läs: tråkigt), att återigen träda in i den vardagliga slentrianmässiga lunken, så känner jag det iallafall, helgen tar slut alldeles för snabbt!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0