LET´S FACE IT.....

.....HAR IDAG GJORT ÄNNU ETT FÖRSÖK ATT FÖRSTÅ MIG PÅ FACEBOOK MEN JAG PALLAR INTE DEN COMMUNITYN HELT ENKELT!!!!!


Sorry Syrran, du får nöja dig med mig här på bloggen och på bdb i fortsättningen också!!!


Jag tycker för det första att FB är alldeles för rörig, för det andra så gillar jag verkligen inte blandningen av svenska/engelska överallt och för det tredje så fattar jag ungefär nada vad den egentligen går ut på??? Förvisso kan jag vara en ganska otålig människa i största allmänhet men  i synnerhet är jag det denna vecka när ta mig tusan  ALLT gått käpprakt åt helvete!!! 


Jag har varit medlem på FB i flera år men mina inloggningar där kan räknas på mina  fingrar, det blir t o m fingrar över och de kan vara bra att ha OM jag mot förmodan skulle vilja göra ett nytt försök att logga in där någon gång i en avlägsen framtid!!!  =D


Nu ska jag tända mängder av ljus och bänka mig framför dumburken med ett "glas rött" som enda sällskap, förhoppningsvis kan jag koppla av och försöka bli av med all negativ energi som invaderat mig ända från i måndags...


Nu tänker jag gå ut o ta ett bloss!!!








Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, jag vet att du inte pallar FB och jag vet att jag har dej här och på Bdb och i telefon =) men det bästa av allt är att vi ses nästa lördag =)

2009-02-12 @ 18:36:43
Postat av: wivi

Till Sanna:

Ja jag ser verkligen fram emot att träffa dig den 21! Kram! :)

2009-02-12 @ 18:55:55
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: Emeliie

Haha jag har heller ALDRIG förstått mig på FB haha :D

2009-02-12 @ 21:35:24
URL: http://emmeliiekarlsson.blogg.se/
Postat av: majsan47

Jag har också Facebook och går in där någon gång då och då när jag får meddelande om att det hänt något. Annars håller jag med dig, jag tycker det har blivit väldigt rörigt och svårnavigerat.

Kram

2009-02-13 @ 09:43:46
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till Emeliie & majsan47:

Så skönt att jag inte är ensam om att tycka så! Tack!

2009-02-13 @ 15:01:23
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0