MAMMA MIA, SÅ BRA!!!!!

.....HÖR & HÄPNA MEN IGÅR SÅG JAG FILMEN MAMMA MIA FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!!!!


Egentligen var det meningen att jag och Malin skulle se BECK på fyran, hade faktiskt sett fram emot det men den hade ju bara  börjat när vi insåg att vi redan sett filmen!!!


Jag frågade Malin om det var ok att istället sätta på  MAMMA MIA trots att hon redan sett den ett antal gånger men det gjorde ingenting, hon kunde se den igen sa hon...


Jag tyckte den var underbar!!! Så underhållande och rolig, har nog inte skrattat så mycket pga en film på väldigt länge, jag är ganska "svårflirtad" när det gäller humor i största allmänhet  och i synnerhet när det gäller film!!!


Lite märkligt var det dock att se "stora" skådisar, såsom t ex Pierce Brosnan & Stellan Skarsgård i sångscener, för att inte tala om Meryl Streep, att hon hade en så pass bra "pipa" hade jag inte en aning om!!!


Jag älskade iallafall filmen och vet  med all säkerhet att jag kommer att se den fler gånger!!!



Kommentarer
Postat av: majsan47

Ja du den filmen är otroligt bra, man sitter med ett leende hela filmen igenom. Kram



Jag har en utmaning till dig

2009-02-02 @ 11:54:41
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: majsan47

Du får ta 6:e bilden då om du har. Kram

2009-02-02 @ 12:18:24
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0