MED ANLEDNING AV.....

.....TVÅ ORSAKER ÄR JAG EXTRA GLAD IDAG!!!!!


Nummer 1: KIM har fått jobb, ska börja redan på måndag!!! STORT GRATTIS TILL HONOM!!!


Nummer 2: MALIN är på väg ut hit med Anders och hon ska vara här i veckan!!! STORT GRATTIS TILL MIG!!!    
(Dels får jag lite sällskap, dels ska hon få hjälpa till att röja lite)!!!   ;D

 
Måste erkänna att det blir lite ensamt här ute i bushen ibland, åtminstone så här års när man knappt hinner vakna förrän det är mörkt igen men ljusare tider är på väg som väl är!!!


Nu står potatisgratängen i ugnen och köttet ligger i grytan, det blir nog färdigt lagom till de kommer från stan, gjorde en liten tzatziki förut som står i kylen o suger åt sig av vitlöken just nu, mums!!! Det är bara jag och Thilda som äter sånt, otroligt men sant, det som är så gott!!!


Nej nu ska jag kolla om jag har någon burk med ärtor & morötter hemma, det är smaskens till kött!!!


Ha en fortsatt trevlig söndag alla...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad kul att Kim ska börja jobba Grattis till honom =).

Mysigt att Malin ska vara hos dej =)

2009-02-01 @ 19:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0