NU GÅR VI MOT LJUSARE TIDER.....

.....OCH FÖR MIG ÄR DET DÅ DAGS ATT BYTA GARDINER!!!!!


Bort med de tjocka mörkbruna i matrummet och dit med en läcker "vårgardin" istället!!! 

Problemet var bara att jag endast hade en gardin, ja jag har egentligen massor av gardiner men ingen som jag tyckte passade just där!!! 

Så igår åkte stora "sysaxen" fram och vips hade en gardin blivit två  och eftersom fönstret är relativit litet så gick det alldeles utmärkt att göra så!!! (Såsmåningom ska jag fålla kanterna men just nu har jag ingen lust)!!!   =D



Jag fullkomligt älskar färgerna & mönstret!!!  :)


Ikväll kommer Anders hem och han har då med sig en liten "speciell" gäst som heter THILDA!!! Malin ska bort tidigt imorgon och det körde ihop sig med barnvakt och vem ställer upp då om inte mormor & morfar!!! Men det är bara roligt att ha henne här, hon förgyller verkligen våra dagar det lilla älskade charmtrollet!!!!!!



THILDA vill ha mormors kamera...<3<3<3


Imorgon ska vi försöka röja lite till i garaget, jag har gjort en del den här veckan men vissa saker är för tunga att hantera när man är ensam så nu tänkte jag "utnyttja" min man lite som bärhjälp!!!


På söndag ska vi åka in till Norrköping för att fira vår stora prinsessa JULIA som fyller hela 10 år den 3 mars!!!



JULIA är farmor & farfars första barnbarn och vi älskar henne otroligt mycket!!!  Hon har även "hjärtat på rätta stället"  precis som farmor, dvs i BAJEN och har varit med mig ett antal gånger på SÖDERSTADION och stått i klacken på norra!!!

Snart är det dags igen och för första gången ska hon följa med på första hemmamatchen, då vi fanatiska Bajenanhängare i samlad trupp tågar från Medis till Söderstadion, vilt påhejade av folk på trottoarerna och i fönstren!!!



Vilken folkfest det är alltså, jag blir alldeles varm i mitt grön/vita hjärta när jag tänker på det!!!


Nej nu måste jag ta hand om lite städning o annat nödvändigt ont, ikväll blir det att bänka sig framför tv:n med ett glas "vitt" och kolla på Let´s Dance tillsammans med min man och lilla Thilda (men hon kommer säkert bara att springa fram o tillbaka med sina små muggar o bjuda oss på kaffe)!!!

Lite Guitar Hero kanske också hinns med, vem vet???

So Long så länge.....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det blev så fint med gardinerna=)

Och fy attan vad jag längtar till premiären suck

2009-02-27 @ 18:35:01
Postat av: Anonym

Till Sanna:

Jag längtar också som en galning! ;)

2009-02-27 @ 19:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0