SÅ KAN DET GÅ.....

.....OM INTE HASPEN ÄR PÅ!!!!!


Innan vi åkte hem från Norrköping igår så var vi inne en sväng på City Gross för att kompletera lite matvaror som fattades här hemma samt införskaffa lite läsk, chips & godis, det är ju sportlovsvecka och då får man "fuska" lite o låtsas att det är "lördaghelaveckan"!!!

Jag var naturligtvis "tvungen" att ta kort även i affären så det här var det första jag tog! Det är min äldsta son Kenneth som kör vagnen, han ville följa med oss ut ett par dagar och det var helt ok, han behöver äta mammas goda mat ibland!!!



Nåväl, när de närmade sig  så bad jag dem stå stilla för att få en bättre bild, de stannade och jag backade några steg med påföljd att jag snubblade över en ståtruck, jag förstod att jag skulle ramla i golvet så jag höll upp huvudet och kameran, landade på "baken" och högra armbågen och började asgarva!!! Kenneth o Julia skrattade också, Thilda förstod nog inte vad som hade hänt!!!

I bilen såg jag detta "konstiga" foto och insåg att jag måste ha tagit det när jag föll!


 
Jag skrattade så jag höll på att pinka på mig!


När jag väl kom på benen igen så fick jag min bild trots allt!!!




Det hela slutade lyckligt & väl med endast en öm armbåge samt ett minne för livet att skratta åt!!!



Kommentarer
Postat av: majsan47

God morgon. Men oj så tokigt det kan gå. Skönt att du inte gjorde mer illa dig. Vad är det för rolig kundvagn. Jag skrattar gott åt den konstruktionen. hihi Vad man kan hitta på. Kram

2009-02-19 @ 05:57:39
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till Majsan:

Hehe, ingen fara skedd! Vi fick oss ett gott skratt iaf! ;)

Uppfinnaren av vagnen är säkert en "stressad" småbarnsmamma som "jagat" ungar i butiken! Kram..

2009-02-19 @ 09:44:05
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0