SÖNDAG KVÄLL OCH.....

.....NU ÄR JAG ENSAM HEMMA IGEN, ANDERS ÅKTE FÖR EN KVART SEDAN.....


Han ringde nyss och sa att det var glashalt på vägen, bilen bara gled!!! Han får köra försiktigt de drygt tjugo milen till V-ås så han kommer fram helskinnad.

Eftersom jag hade Thilda här i veckan så blev det också "riktig" mat lagad, hela FEM matlådor fick min käre make med sig, gissa om han var glad?

Denna vecka blir jag dock solokvist så då blir det väl bara nudlar igen men funderar faktiskt på om jag ska göra en Jansson imorgon iallafall, har varit lite sugen på det ett par dagar nu.

Imorgon blir det "operation utrota svartmyror" som gäller...Ser jag verkligen fram emot med glädje (inte).  :(
De små djävlarna kan få mig att explodera av ilska men det hjälper ju föga, de finns kvar lik förbannat ändå!!!

Det har varit mycket GUITAR HERO  här i helgen kan jag lova, vilken tur att vi inte har några grannar som kan bli störda, för fy tusan så roligt det är alltså man blir som barn på nytt och det är väl härligt!!!

Funderar på om jag ska ta en bowlingrunda imorgon, ja på WII då naturligtvis, Anders testade det förut och det såg riktigt kul ut!!!

Nu ska jag värma de sista pizzabitarna från igår, så här såg den ut innan vi satte in den i ugnen:



Smaskigt, eller hur???








Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi köpte pc3 med singstar idag - skitrolig men jag hade hellre viljat ha mitt stora köksbord. Vårat hem består med av tekniska prylar som Micke vill ha än vackra möbler som är mitt stora intresse ;-).. Pizzan ser supergod ut!Kraam

2009-02-08 @ 21:54:49
URL: http://www.metrobloggen.se/camillawikvist
Postat av: wivi

Till Cam:

Va kul!! Men jag förstår dig angående bordet! Jag är ju också galen i att inreda och möblera! Tack, den var god också! Kram & godnatt! =)

2009-02-08 @ 22:17:23
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: majsan47

Kan tänka mig att det var glashalt igår kväll, det slog ju om och blev riktigt kallt. Visst är det roligt med Guitar Hero, även om jag inte är nån snitsare på det. Singstar däremot går jäkligt bra. hihi Så god pizzan ser ut. MUMS Kram

2009-02-09 @ 08:10:25
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till majsan47: Måste nog säga att jag är bättre på gitarr än att sjunga! men roligt är det iaf! Pizzan var suveränt god och karln kom fram helskinnad till V-ås! Kram..

2009-02-09 @ 09:19:14
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0