"TORR BAKOM ÖRONEN".....

.....HAR JAG VARIT I MÅNGA ÅR MEN NU HAR JAG BLIVIT TORR I SKALLEN OCKSÅ, VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA OM, DET BRUKAR VISST KALLAS FÖR BLOGGTORKA!!!!!


Humöret är väl inte på topp precis, alla har vi våra dalgångar, men det är så härligt att Thilda är här iallafall, hon förgyller verkligen dagarna!!!

Imorgon kommer "gubben" hem igen, det ska bli skönt, jag är så fruktansvärt irriterad på "doggen" nu igen, en skällande dj***a gris är vad han är!!!

Nu ska jag ner o kolla pannan igen, känns som om det är det enda jag gör om dagarna, ELDAR!!! Ge mig vår & sommar NU!!!

So Long...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Räkna dagarna till fotbolls premiären börjar så kanske det känns lite lättare =)

Puss puss

2009-02-05 @ 06:05:55
Postat av: majsan47

JA NU! För tusan! Orkar inte med mer vinter och svinkallt. Kram kram

2009-02-05 @ 13:11:45
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0