ALLT ÄR EN "SALIG" RÖRA HÄR HEMMA JUST NU!!!!!

.....VET INTE I VILKEN ÄNDE JAG SKA BÖRJA !!!!! Karln är ju hemma också och vi har många projekt på gång, tyvärr har vi inte alltid samma uppfattning om hur det ska genomföras men det löser sig väl vartefter... Thildas nya barnstol och en hylla till köket har vi iaf skruvat ihop nu, ska även skruva ihop två köksstolar som har stått i förrådet några månader!!! Hos oss har vi nämnligen en förmåga att ibland fixa & dona enligt "ketchupeffekten!!! Först händer ingenting o sen ingenting igen men helt plötsligt ska allt ske på en o samma gång och helst vara färdigt dagen innan!!! Men nu ska jag först "kasta" i mig min lunch som består av en "Sushilåda" från City Gross!!! So long!!! 7 september 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0