ÅTERBLICKAR.....

.....IBLAND ÄR DET GANSKA ROLIGT ATT "BLÄDDRA" BAKÅT OCH SE VAD MAN "HITTAR".....


För ca ett år sedan:



Mitt "mellanbarnbarn" THILDA (här är hon ca 1 ½ år) älskade en period att ta på sig mina läsglasögon och sen "ringde" hon med min mobil!!!   <3<3<3




Ett och annat par var naturligtvis oanvändbara efteråt!!!  <3<3<3


THILDA, lite drygt året gammal...



Så ser man ut när man ätit glass!!!   <3<3<3


THILDA 5 dagar ung och en mycket stolt MORMOR !!!



Hon älskar verkligen min Bajentröja, det syns tydligt!!!   ;D   <3<3<3


Mitt första barnbarn JULIA som är faster till THILDA tittar beundrande på sin förstfödde kusin!!!




JULIA är på det här fotot nyss fyllda 7 år och THILDA är ca en vecka...   <3<3<3


IBLAND ÄR DET SKRÄMMANDE VAD TIDEN GÅR FORT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Visst är det kul att bläddra bakåt ibland, gillar bilden på T när hon har dina glajer upponed =)

2009-01-29 @ 19:50:22
Postat av: wivi

Till Sanna:



Ja det kortet är en klassiker! =)

2009-01-29 @ 21:00:28
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0