BLONDINBELLA BLÅST.....

.....AV SINA "FANS" ELLER?????


Säkert trodde den lilla "madamen" att hon skulle sitta säkert ett bra tag till i Let´s Dance-jippot! Det vore ju isåfall inte första gången en urusel dansare/danserska segar sig kvar i det oändliga! Med tanke på alla som läser hennes blogg så kan jag i viss mån förstå hur hon tänkte! Undrar om "chocken" släppt nu?

Nästa gång hoppas jag innerligt att det är KITTYS tur att  få göra sorti! En mer patetisk människa finns nog inte! Hon har totalt missuppfattat vad riktig humor innebär! Hennes beteende är så löjligt, t o m lägre än sandlådenivå och jag skäms på hennes bekostnad!

LINDA HAGLUND tycker jag nästan lite synd om faktiskt, en sten har mer utstrålning måste jag ärligt säga och är inte det minsta förvånad över att hon var den första som fick lämna programmet!

Sen har vi då dessa urusla dansare som  CARL-JAN & GEORGE som inte begåvats med den minsta taktkänsla men som intar folks hjärtan med sin härliga utstrålning!  Fler människor med deras charm och ödmjuka personlighet skulle vi behöva omkring oss!

Snäppet efter föregående charmörer ligger nog ELISABET, hon bjuder  på sig själv men var/är  naturligtvis mycket bättre som cyklist och nyhetsankare!

HASSE ARO är också ganska underhållande att se på faktiskt, han har så speciella armrörelser , som en robot ungefär, dock en medioker dansare i mina ögon! Inga höga odds på att han står som slutsegrare!

En frisk fläkt är LAILA BAGGE, alltid med ett stort leende på läpparna och dansar faktiskt riktigt bra (åtminstone ur min amatörsynvinkel sett), snygg är hon också!

Något mer sensuellt par, de är som hand i handske enligt mig, har aldrig medverkat i programmets historia! Jag talar naturligtvis om MAGDALENA & DANIEL! De utstrålar en sorts "soft" sexighet utan att det går till överdrift!

NIKLAS & MORGAN! Två sprudlande clowner som dessutom kan dansa hyggligt bra också! Man blir glad när man ser dem på dansgolvet!

Sist men absolut inte minst (där fick jag till det bra utan att det var planerat!), har vi vår gigantiska nallebjörn MAGNUS! Han dansar riktigt tjusigt för att vara så stor! Dessutom är han stor  "by nature", dvs av hederligt kroppsarbete utan några som helst "kemiska tillsatser" som så många andra bjässar förser sin kropp med!


Ja detta var mina åsikter angående årets upplaga av LETS DANCE!!!

Kommentarer
Postat av: Majsan47

Jag håller med dig i precis allt du skriver om Let's Dance. Det var som om jag skulle ha skrivit det. hihi. Kitty retar jag mig på så jag blir galen, hoppas verkligen hon åker nästa gång. Tur att Blondinbella åkte. klappar händerna

2009-01-26 @ 16:48:40
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till Majsan47:



Tack! Va kul att du håller med mig! =D

2009-01-26 @ 17:27:11
Postat av: Broder Lennart

Samtliga deltagare är på en nivå som tömmer ett dansgolv på krogen vid en kvart i tre!!Sen är det ju rätt kul att se pinsamheterna måste jag medge.Sällan man ser en tävling där alla är kassa,hehe!!

2009-01-29 @ 13:16:56
Postat av: wivi

Till Broder Lennart:



Du ska ju alltid överdriva också! Finns faktiskt flera personer som dansar skapligt! Tänk dig själv att lära sig alla steg på så kort tid! Tror varken du eller jag skulle göra om det! Hehe..

2009-01-29 @ 14:07:45
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0