DE "STULNA" LJUSSTAKARNAS ÅTERKOMST.....

.....Jag höll på att slå bakut förut när jag kollade i en kartong från boden och upptäckte mina "stulna" guldfärgade ljusstakar i den!!!!! Jag hade totalt glömt bort att jag tagit hem dem från landet förra året men det är inte så konstigt egentligen, mina kartonger har farit fram & tillbaka mellan landet & stan, eftersom jag inte kan bestämma vilka grejer jag ska ha därute eller inte!!!!! Nu kommer vi till det stora moraliska dilemmat!!!!! Eftersom jag anklagade inbrottstjuven för att ha tagit med sig dem (vi hittade nästan allt annat i tre säckar under eken på landet, se inlägg 080728), är jag då skyldig honom en ursäkt eller????? Skämt åsido, jag är glad att de kom fram iallafall!!!!! Skrivet av popbajare55 8 oktober 2008 klockan 20:56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0