DEN LÄNGSTA...

...Onsdagen på länge känns det som idag!!! Tiden går så sakta och jag blir mer och mer irriterad på ALLT och ALLA!!! Nej inte på riktigt alla men på vissa iallafall!!! Ni vet vilka ni är så det behöver jag inte gå in på här!!! Längtar till imorgon eftermiddag då min älskade "gubbe" kommer hem från jobbet i Västerås, då packar vi bilen blixtsnabbt och åker ut till landet där vi ska spendera en underbar helg tillsammans!!! Att ännu, efter 26 år tillsammans, känna "pirret" när vi ser på varandra är härligt, sen har ju även vi våra "svarta" stunder ibland men oftast är det en "dans på rosor"!!! Vi har ju också haft lyckan att "begåvats" med ett antal barn, barnbarn & extrabarn så vi behöver aldrig känna oss ensamma och övergivna!!! Att "låna" våra älskade barnbarn är bland det bästa som finns, men det "sticker i ögonen" på vissa att vi har dem ganska ofta men vad bryr vi oss om det??? Huvudsaken är att vi och föräldrarna vet att de trivs och har det bra hos oss!!! Ibland känner vi för att spendera "some qualitytime" för oss själva, jag & älsklingen, då åker vi iväg någonstans och tar in på hotell, det är mysigt!!! Vi är överens om det mesta förutom när det gäller fotboll och ishockey, Jag håller på Bajen i fotboll och MoDo i hockey medan min älskling håller på IFK Norrköping resp. Brynäs, där kan det hetta till lite ibland när vi diskuterar, men det är bara kul, speciellt nu när det ser ut som om IFK vill tillbaka till superettan!!! Jaja, i det stora hela har vi det bra tillsammans!!! Nu ska jag göra något så roligt som att hänga tvätt, hej då!!! 16 JULI 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0