EN "KLOCKREN" HISTORIA TILL!!!

...En fröken i första klass berättade för klassen att hon var ett AIK-fan. Hon bad de elever som också var det att räcka upp handen. Barnen var inte riktigt säkra på vad en AIK-fan var, men eftersom de ville vara som sin fröken så viftade snart barnen ivrigt med sina armar. Det vill säga, nästan alla, Lisa satt i sin bänk och rörde inte en min.

Fröken frågade varför hon valde att skilja sig från mängden.

-"För att jag inte är ett AIK-fan", svarade Lisa.

-"Vad är du då", frågade fröken?

Lisa svarade med stolthet i rösten: "Jag är ett BAJEN-fan såklart".

Fröken blir förvånad och samtidigt irriterad. Hon frågar Lisa varför hon är ett BAJEN-fan.

-"Tja, min mamma o pappa är BAJEN-fans, så jag är ett BAJEN-fans också".

Fröken blev nu arg. -"Det är ingen orsak", säger hon med hög röst.

-"Om vi säger att din mamma var en dåre, och din pappa också var en dåre, vad skulle du då vara"?

Lisa funderar en stund, och ler sen brett. -"Ja då skulle jag vara ett AIK-fan"!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lyris

Ja saliga äro idioterna(både AIK-are o Bajenfans)HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!

2009-01-15 @ 14:31:09
Postat av: BajenSyster

Klockren !!!! =)

2009-01-17 @ 20:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0