EN KUL GREJ BARA.....

.....SOM HÄNDE NÄR JAG RÄTTADE V75:AN IGÅR...

Vi har nyligen öppnat ett ATG-konto på nätet, mycket praktiskt om man som vi bor långt från närmsta ATG-ombud. Igår köpte vi en Harry Boy för strax under 200.-, sen åkte vi till stan o handlade, kom hem igen vid åttasnåret, trötta som f*n men jag kom på att jag skulle rätta travet iaf!

Jag loggade in på ATG:s sida och använde mig av rättningsmallen som finns där, enligt min uträkning så hade vi fått fem rätt och då blev vinsten det här:


Så bra tänkte jag, då har vi att spela för nästa vecka också! Därefter loggade jag in på vår "egen" sida för att kolla saldot och då hade vi plötsligt 700.- där! Märkligt tänkte jag, för vi hade spelat för de sista pengarna så när som på några kronor så där borde endast finnas lite drygt tvåhundra.

Plötsligt föll poletten ner och jag förstod vad som hänt!

En av de hästar vi hade i lopp tre blev struken och då föll det sig så tursamt att hästen som vann det loppet var rankad etta och gick därmed in istället för vår strukna häst varpå vi således hade sex rätt istället för fem! Fick köra om hela grejen med rättningsmallen och då såg det ut så här istället:

Nu kan vi spela "gratis" ett par veckor extra!  =D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kanon bra ju =)

2009-01-25 @ 20:43:46
Postat av: wivi

Hehe! ja det var lite kul faktiskt.. ;)

2009-01-25 @ 23:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0