FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT....

.....FÖR ALLT NEGATIVT JAG TÄNKT, TYCKT & SKRIVIT OM DIG ERIK!!!!!


Ikväll var DU och din KÖR helt klart bäst men trots allt så vann nog HANNAs kör på att de varit bättre de föregående omgångarna, och jag ska villigt erkänna att jag  har  önskat samt även varit övertygad om att de skulle stå som slutsegrare!!!


Men det var länge sedan jag grät och fick "ståpäls" när jag hörde någon/några sjunga Puccinis Nessun Dorma, senast var när Paul Pott sjöng den i "Britain´s got talent" 2007!!!


Ni var helt enkelt SUVERÄNA i framförandet av detta svåra stycke!!!


Over and out som Matte Larsson säger...   ;D







Kommentarer
Postat av: majsan47

Ja visst var det väl jämnt dem emellan. Jätteduktiga körer båda två. Vilken höjdare det måste vara att stå där i direktsändning och sjunga för glatta livet. Kram

2009-02-01 @ 16:49:32
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till Majsan47:

Otroligt jämt!

Finns det något vackrare än att höra Nessun Dorma sjungas av en kör?

Kram/Wivi..

2009-02-01 @ 16:54:24
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0