Förut blev jag alldeles "veckovill" eller...

...snarare "dagvill"!! Fick helt plötsligt för mig att det var onsdag och fick jättedåligt samvete för att jag glömt ringa imorse o gratulera min äldsta son som fyller 35 år!! Imorgon alltså, onsdagen den 27!!! Är detta förstadiet till senilitet kanske?? Säkert, säkert, kommer på mig själv då och då med att ha minnesluckor, ja utan att ha förtärt för mycket alkohol kvällen innan alltså!! När man inte kan skylla på det så finns det ju bara en annan anledning att skylla på och det är åldern!! Det är bara att acceptera att man varit på topp ett tag nu och är väl i stort sett det fortfarande i mångt & mycket men sakteliga, sakteliga leder trappstegen nu nedåt, det är ju oundvikligt och bara ett krasst konstaterande från min sida!! Men än finns det krut kvar i käringen, jag ser fram emot fler barnbarn, många mysiga stunder med "gubben", trevliga sammankomster med släkt & vänner och sist men inte minst, många år i klacken på Norra (Söderstadion för er som undrar), tillsammans med världens bästa "syrra"!!!!! Kram o tack för ordet..... Skrivet av popbajare55 26 augusti 2008 klockan 14:58

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0