GRÅTT, GRÅTT, GRÅTT.....

.....KÄNNS ALLTING JUST NU.....

Har fortfarande inte fått igen min energi, den har gömt sig någonstans där det känns omöjligt att hitta den! Det känns ju inte ett dugg bättre av att gå ut i det äckligt gråa vädret heller, inte ens ett fågelkvitter hör man, bara sina egna och hundens flåsande andetag...

Irriterad är jag också över att den här helgen behöva åka in o styra där vi bodde förut! Ibland är det inte bra att ha för gott om tid på sig, man drar sig för att åka dit och det blir segare o segare för varje dag som går att ta sig i kragen o fixa allt! Skönt ska det bli när allt är klart iallafall!

Jag vill ha vår nu så jag kan börja med alla mina "projekt", det ska bli riktigt kul att se hur det går! Jag har mängder av ideer i mitt huvud, varav de flesta ska genomföras också!

Längtar verkligen till den 12 april (preliminärt), då är det återigen dags att mötas upp vid Medis/Björns Trädgård för att  i gemensam trupp tåga Götgatan fram mot Söderstadion för säsongens första hemmamatch (vi möter Gefle)! Över två månader kvar, usch & tvi, men det är " skönt att den äntligen kommer" som Kenta sjöng och som vi sjunger "tillsammans med honom" innan varje hemmamatch börjar!

Nu ska jag försöka "peppa" mig själv till att ta tag i disken, den är visserligen inte så stor men ibland tar det emot ändå, sedan är det återigen dags för ett varv med vovven!

Ja det här var inte något "roligt" inlägg precis men eftersom huvudsyftet med bloggen är att vara en DAGBOK för mig så skriver jag om allt möjligt och vissa dagar "går det i moll" och idag är en sån dag tyvärr.....


Kommentarer
Postat av: majsan47

Åh Medis, där är så mysigt också att sitta på något trevligt ställe en skön sommarkväll. LÄNGTAR!!! Men det går så fort, snart är det vår och sommar. Förh.vis. Kram

2009-01-28 @ 17:04:49
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till Majsan47:



Visst är medis ett härligt ställe! Längtar också! Kram

2009-01-28 @ 17:13:25
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: Lelle broder

Passa på och njut innan ni byter plats

med IFK inför 2010!!!

2009-01-29 @ 13:17:56
Postat av: Brodern

Trist att må pekka hördudu!!

Samma här men jag ska ta nya tag idag!!



Kram

2009-01-29 @ 13:18:53
Postat av: wivi

Till Lelle broder:

HAHAHA!! Kommer inte att hända förrän "helvetet fryser till is"!! Dvs ALDRIG!!

Kram/syster yster..

2009-01-29 @ 13:26:51
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0