HÄR ÄR DET MER RÖRIGT ÄN I FYNDLÅDORNA PÅ MELLANDAGSREAN.....

.....JUST NU!!!!! Har ingen aning om var jag ska börja men så här blir det alltid när jag får för mig att möblera om i hela huset på en gång!!! Har kommit underfund med att det är ett ständigt återkommande höstfenomen hos mig, det bara kryllar av ideer i skallen och det "poppar" ständigt upp nya (ibland helt ogenomförbara förvisso), det har t.o.m gått så långt att jag har ett anteckningsblock bredvid mig i sängen, det händer nämnligen att jag vaknar mitt i natten med en ny "strålande" ide som jag måste skriva ner annars kan den vara puts väck på morgonen!!! Som om inte detta vore nog så har jag även huvudet fullt med nya ideer om hur jag ska ändra om på torpet, det snurrar i skallen så jag blir helt yr, får nog ta en kall dusch för att "coola" ner mig lite känner jag, måste få ordning på hjärncellerna och strukturera upp det hela så det inte slutar helt katastrofalt, men det brukar bli ett bra resultat i slutänden som väl är!!! Jag ska inte påstå att jag är särskilt trevlig mot den övriga familjen när jag är så här uppe i varv, tycker mest att de är i vägen och gott kunde försvinna någon annanstans ett bra tag men det är inte speciellt realistiskt att tänka så, snarare egoistiskt så jag försöker svälja förtreten och låtsas att de inte är här!!! Nej nu får det vara slut med mitt svammel för denna gång, bara att ta ett djupt andetag och attackera kaoset!!! Tjingeling på er... Skrivet av popbajare55 28 augusti 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0