HISTORIEN OM EN DAMMSUGARE...

...ELLER EGENTLIGEN HISTORIEN OM DEN DAGEN JAG ÄNTLIGEN INSÅG ATT DET VAR BÄTTRE ATT KÖPA EN "REJÄL"!!!

Jag har i många år envisats med att köpa "två-trehundrakronorsdammsugare", ibland har det blivit flera stycken per år!!! Min man har idiotförklarat mig i stort sett varje gång, med viss rätt måste jag erkänna så här i efterhand. I oktober gjorde jag slag i saken, himlade lite med ögonen mot min man och sa: "Ska vi inte ta en liten tur till MediaMarkt"?

Sagt o gjort, vi åkte dit och köpte denna pärla! Ganska tystgående, man hör t ex  telefonen ringa  vilket man aldrig gjorde med de vrålande billighetsmaskinerna, jag håller även dessa  ansvariga för min nedsatta hörsel!

Nu ska jag sätta igång min "vän" igen för ett nytt försök att få upp alla barr efter granarna!!! Det tar några veckor innan man fångat in alla!!!

So long till nästa "gong".....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0