HOOLA BANDOOLA...

...har inget med det här att göra, jag kom bara inte på någon passande rubrik... Den 9 augusti fyller jag 53 år (ja det är grymt, men så är det), och samma dag firar vi vår 23:e bröllopsdag, vi var "ihop" i tre år innan vi gifte oss och ingen trodde att det skulle hålla så värst länge mellan oss men "tji fingo tvivlarna", vi segar på alltjämt!!! I viss mån kan jag förstå tvivlarna, dels hade jag två "ungar" med mig i bagaget och sen är jag ju faktiskt över sju år äldre än min älskling, han var alltså vad man så populärt kallar ett "lammkött" för mig den där sommaren 1982 när vi började "dejta", jag fyllde 27 i augusti och han fyllde 20 i december det året!!! Tänka sig, det året jag började i första klass så föddes han!!! Hahaha!!! Men som sagt, tvivlarna kunde inte haft mer fel!!! Skrivet av popbajare55 30 juli 2008 klockan 15:06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0