IMORGON.....

.....är en ny dag som sagt och då ska jag fortsätta med att röja här hemma, det är så kul, man hittar saker man glömt att man hade, dagböcker, barnteckningar, prylar, foton, ja allt möjligt roligt tittar fram ur gömmorna..... På tal om foton så är det snart dags att ta tag i "operation sortering och scanning", hur fan jag ska orka det med alla hundratals foton som för tillfället ligger huller om buller i kuvert och gamla kakburkar av plast!!! Nej, det skjuter jag upp till framtiden tror jag..... Kakburkar ja, det var evigheter sedan jag bakade några kakor men på torsdag kanske??? Jag kan inte skylla på att jag inte har alla ingredienser men jag kan väl skylla på att jag inte har några burkar, eller hur??? Ordet "burkar" får mig att tänka på datorer och för tillfället går tre sådana varma här hemma, min egen (naturligtvis, annars kunde jag ju inte skriva det här inlägget), yngste sonens samt en av hans kompisars, de ska LANA några dagar (läs nätter), och eftersom sonens rum ligger väggivägg med vårt sovrum så ska det bli intressant att se om jag kan sova inatt eller om deras pladder ska hålla mig vaken, av erfarenhet misstänker jag att det blir det sistnämnda!!! 7 oktober 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0