INTE I PERIODER UTAN DAGLIGEN.....

.....ÄR JAG I BEHOV AV COLA LIGHT!!!


.....COLA LIGHT är för mig ett "måste" varje dag, otaliga äro de gånger jag försökt att dricka LOKA och andra bubbelvatten men jag går ständigt tillbaka till min älskade dryck igen!!!

.....Jag har varit  "COLALIGHTOMAN"  i över femton år, minns inte riktigt när det började faktiskt, och NEJ , jag tror inte att  den är nyttigare för att den heter light och JA , jag vet att den innehåller någon form av sötningsmedel som inte är ett dugg nyttigare än vanligt socker men jag har helt enkelt fastnat för smaken!!!

.....För övrigt har jag inte haft energi eller lust med någonting idag, har i stort sett endast käkat en massa onyttigt som jag naturligtvis svalt ner med "nivetvad"!!!     *fäller skamset ner blicken*

.....Imorgon är en ny dag och förhoppningsvis vaknar jag med lite mer energi i kroppen än jag gjorde idag!!!

.....Snart ska jag ner och elda för natten, sen ska "vovven" ut o pinka en skvätt, därefter tänker jag krypa ner i min sköna bädd och börja läsa en ny bok, ingen TV idag har jag bestämt!!!

Ha en bra fortsatt kväll.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0