IRRITATIONEN BARA VÄXER.....

.....OCH VÄXER!!!!!


Varför kan inte solhelvetet visa sig åtminstone en liten stund varje dag!!! Hela veckan har det varit grått, inte ens den minsta lilla solstråle har tittat fram, inte så underligt om ens humör också är totalt GRÅTT...

En annan sak som också retar gallfeber på mig är HUR F*N DET KAN KOMMA IN SVARTMYROR I HUSET NÄR DET ÄR VINTER??? Borde inte de ligga i dvala eller nåt den här årstiden???  Eller följde de med oss från Klocket när vi flyttade bara för att reta mig??? Man kan ju undra...  :/

Som om inte detta vore nog så har jag inte haft någon COLA LIGHT på snart två dagar!!! Snacka om abstinensbesvär!!! En liten tröst i bedrövelsen är att det iallafall finns annan kolsyrad dryck och det får duga just nu, "nöden har ingen lag" heter det och då får man  nöja sig med apelsinläsk och överbliven julmust!!! Så det så!!!

Man kan faktiskt tro att jag lider av PMS eftersom jag bara gnäller om allt men det var ett antal år sedan jag kunde skylla på det, jag är helt enkelt bara på dåligt humör ändå!!!

Nu ska jag lägga mig och läsa i min bok jag köpte häromdagen, den är inte jättebra men den får duga till jag kan köpa en bättre, kanske redan på lördag om jag har tur, sedan ska jag väl krama kudden och försöka somna, förhoppningsvis får jag sova hela natten, jag har en förmåga att vakna vid ca 03.15 och ca 05.15, fråga mig inte varför!!!

Med hopp om en mer positiv morgondag önskar jag er, mina trogna läsare en riktigt GOD NATT!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0