JAG ÄR JAG OCH INGEN KAN .....

.....ÄNDRA PÅ DET!!!!! (mer än jag själv då men det har jag aldrig haft nån tanke på)!!!!! Jag har alltid fått höra (mest på omvägar för vem vågar stå för sitt ord), att jag är en konstig människa och nu undrar jag hur man definierar ordet "konstig"????? Är man "konstig" för att man står för den man är och vad man säger? T ex så tatuerade jag in BAJEN på höger underarm i lördags, ett antal procent snyggare än de gamla "tandborsttatueringarna" jag gjorde på 70-talet!!!!! Jag fyllde nyss 53 och visst vet jag att jag inte har lika många år kvar som de jag redan fått mig tilldelat men när jag en gång dör så gör jag det i vetskap om att jag gjort allt jag ville o lite till och när jag ligger där med näsan i vädret så sjunger KENTA (dom kallar oss mods), "JUST IDAG ÄR JAG STARK" och då svävar min ande en sista gång över Söderstadion innan jag möter mina nära & kära som "gick" före mig!!!!! VAD ANDRA SÄGER BAKOM RYGGEN FÅR "ÄSCHLET" SVARA FÖR!!!!! "Over and out" som Matte Larsson säger!!!!! Skrivet av popbajare55 3 september 2008 klockan 11:34

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Man ska vara den man är, alltid:)

2009-01-07 @ 12:07:58
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0