KAN INTE RIKTIGT FÖRSTÅ ATT.....

.....Det idag gått 35 år sedan jag fick mitt första barn!!! Jag var själv nyss fyllda 18 (den 9 augusti), dessutom var jag ensamstående och det var ju inte riktigt "rumsrent" 1973!!! Men vad brydde jag mig om vad vissa tyckte och tänkte, jag var överlycklig för min lilla kille och hade ett enormt stöd från mina föräldrar & bröder, inte ens mina far- och morföräldrar tyckte det var något att gräma sig över, SAMTLIGA blev genast charmade av den lilla solstrålen, som nu vuxit upp och blivit nästan "gubbe" men hans fina leende är exakt detsamma nu som då!!! Mycket vatten har flutit under broarna sen dess och jag hade lyckan att få tre barn till, -79, -87 (för övrigt enda tjejen) och -89 och nu är jag både stolt farmor & mormor!!! IBLAND ÄR DET HÄRLIGT ATT FINNAS TILL!!!!! Skrivet av popbajare55 27 augusti 2008 klockan 14:24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0