LÅNGTRÅKIGT...

...Har jag nu kan jag lova...Dröjer ännu en stund innan jag får trampa "landetmark" igen! Som väl är så går det väldigt snabbt att ta sig dit, det är endast ca åtta kilometer (bilvägen) hemifrån oss nämnligen! Det har hänt att jag t o m cyklat dit! Helt ofattbart, så nära stan men ändå är det på "riktiga" landet! Mycket praktiskt om man skulle ha glömt nåt viktigt hemma t ex! Har plockat fram kycklinglårfileer att grilla ikväll, det är mums det! Får väl köpa en potatissallad till "gubben", själv ska jag äta min hemgjorda tzatsiki, som bara dräller av vitlök! Sååå goood!!! Barnbarnet Thilda, drygt två år, älskar mormors tzatsiki men hon får inte äta för mycket så det skadar lilla magen! Förresten så gillar hon även att smaka av mina starka nudlar! Ja det är mycket "tjat" om barnbarn i min blogg det vet jag, men de är "livets efterrätt" för mig & "gubben"!! "Gubbe" & "gubbe" ska jag väl inte påstå att han är egentligen, han är ju mer än sju år yngre än mig, var ju bara lammkött när vi blev ett par! Hehe... Oj vad en del hade bekymmer om det men "TJI" fick tvivlarna, det har runnit mycket vatten under broarna sedan sommaren 1982!! Nej nu måste jag verkligen slita mig härifrån och stänga av datorn, Tjingeling på er... Skrivet av popbajare55 17 juli 2008 klockan 13:46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0