MIN "GUD" JUST NU...

...HETER COCCILLANA!!!!!

Min älskling hämtade ut min "gud" i fredags på vägen hem och jag har blivit en aning bättre med "idiothostan" iaf! Men bara en aning! Anfallen kommer inte lika ofta kan man väl säga...

I helgen har vi haft våra två tjejer här (läs: barnbarn), så det har varit "fullt ös-medvetslös" i stort sett hela tiden, de har bl a klätt ut sig i gamla kläder & skor & diverse attiraljer, alltid lika populärt bland barn!! Dessutom har de lekt en lek som jag väljer att benämna: "Kast med liten Thilda", inte så farligt som det låter, hon landade iaf i vår säng!!

Den stora tjejen (snart 10), har farfar skjutsat hem för ett tag sen, hon ska till skolan imorgon men den lilla tjejen (snart 3), ville jag "låna" ett par dagar till så hon blev kvar hos mormor!! Nu är det dags för henne och mig att "krama kudden", fick precis nu också ett nytt hostanfall så då passar det ju utmärkt att lägga sig!!

Natti-Natti/Wivi...

PS/ Kolla in min bilddagbok med samma namn (popbajare55), där finns mängder med bilder!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej gumman!!

Hur hitta du mig?? Det går ju inte o söka efter folk på blogg.se. Men kul att du hörde av dig för då kan jag läsa lite om dig. Hur är det på landet?? Bamsekramar o hoppas du kryar på dig!!!

2009-01-11 @ 21:21:46
URL: http://vonkas.blogg.se/
Postat av: Malin din dotter

va bra du skrivit mamma! puss M

2009-01-12 @ 01:25:06
Postat av: wivi

Tack min älskade dotter!! <3<3<3

2009-01-12 @ 12:13:58
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: Veronica

ok. då förstår jag. kram

2009-01-13 @ 12:49:02
URL: http://vonkas.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

Tack så mycket! Kul att du tycker att jag är kreativ, för det hoppas jag att jag är! Säkrad framtid låter väldigt kul de med! Jag hade ju tänkt avveckla detta företaget i maj, men sen starta ett riktigt momsregistrerat företag eftersom jag slutar skolan nu och inte får ha kvar mitt UF.. (undrar du vad det är kan du läsa på www.ungforetagsamhet.se)

Men det känns kul att det är så många som läser och jag får en del mail. Undrar du något eller är mmer intresserad så svarar jag på min mail!

[email protected]



ha det så himla bra! och än en gång, TACK!

kramar Emma

2009-01-13 @ 15:37:14
URL: http://ecadesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0