MINA ÅSIKTER.....

.....EFTER KVÄLLENS LET´S DANCE ÄR VÄL UNGEFÄR I KLASS MED VAD JAG TYCKTE FÖRRA VECKAN!!!!!


Med några få undantag då...


Tycker att i stort sett alla deltagare var snäppet bättre ikväll förutom  "allas vår nallebjörn" Magnus, som tyvärr fokuserade för mycket på "styrkelyft "och därmed blev det för lite dans för juryn att bedöma, dock tycker jag att han är lika charmig och ödmjuk som alltid!!!


Måste faktiskt ge Kitty en eloge, trots att det bär mig lite emot men nog skymtade jag en aning mer "tillbakahållsamhet" hos henne ikväll, och med det menar jag att vid vissa tillfällen måste man "hålla igen " dvs "dämpa" sin personlighet , naturligtvis utan att ge avkall på den, jag är själv en mycket impulsiv, högljudd person som hörs och syns men ibland måste man anpassa sig en aning iallafall och det tycker jag hon gjorde ikväll...


Många goda skratt fick man även ikväll och det är väl bl a det som är syftet med programmet hoppas jag!!!


Jag kan bara svara för mig själv men inte hade jag tittat på programmet om alla deltagare dansat i perfekt symmetri med sina proffspartners från början till slut!!! Det här är lättsam underhållning, man får sig ett gott skratt samtidigt som man får "reta" sig lite på somliga!!! Perfekt!!!


Härmed slutar jag "svamla" och önskar eder alla en god nattsömn...






Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag säger bara Morgan!!! =)

2009-01-31 @ 08:35:36
Postat av: Vonka

Jag såg det för första gången den här omgången o jag sa till Ulla idag att jag tyckte att magnus lyfte så mycket hela tiden istället för att dansa. Så jag var inte ensam om att tycka det. :)

2009-01-31 @ 16:56:17
URL: http://vonkas.blogg.se/
Postat av: wivi

Håller med dig syrran! Glömde skriva det i mitt inlägg men han var ju bara för bra alltså men jag gillat Laila Bagge också, vore jag tjej skulle jag kunna bli kär i henne! ;P Kram...

2009-01-31 @ 19:25:22
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: wivi

Till Vonka:

Nej vi var nog många som tyckte detsamma tror jag!! :)

2009-01-31 @ 19:26:41
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: majsan47

Jag håller med dig även denna gång. Varför lyfte Magnus så mycket, det var inte alls bra tycker jag. Kitty hade definitivt "taggat ner sig" vilken hon ju tjänar på.

2009-02-01 @ 16:53:34
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: wivi

Till Majsan47:



Kul att vi är av samma åsikt!! ;D

2009-02-01 @ 16:57:43
URL: http://popbajare55.blogg.se/
Postat av: Lyris

Jo skratta får man allt.Det skulle va en tävling i vem som dansar sämst i stället! ....Alla vann!!!!

2009-02-02 @ 15:48:12
Postat av: wivi

Till Lyris:

Du kan väl inte mena att alla dansar lika illa? Vilken djävla usel jury det måste vara isf, att inte du ansöker om att få vara jurymedlem nästa omgång då, eller ännu hellre som dansare? Morgan & Laila dansar jättebra för att vara amatörer, men du vet väl som vanligt bäst! Ibland är du bara för mycket alltså!!!

2009-02-02 @ 19:06:46
URL: http://popbajare55.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0