MITT PERSONLIGA ALFABET...

HÄR FÖLJER EN PRESENTATION AV MIG, SÅ KAN NI SOM INTE KÄNNER MIG FÅ EN LITEN ANING OM VEM JAG ÄR OCH VAD JAG STÅR FÖR!! Allmänbildad Bajenfansmedlem (naturligtvis)!!! ColaLightberoende Dagen efter (då& då) Energisk Farmor Gift med min älskling!!! Hönsmamma till tre grabbar & en tjej Impulsiv Jätteförbannad om nån ljuger OM mig!!! Känslig Light(Marlboro)-rökare Mormor Novis på datorer & mobiler Oerhört glad att jag har dig min Bajensyrra! Pratglad Quinna Rödhårig Söderstadion, mitt andra hem!!! Texas Holdém gillar jag att spela Uppe med tuppen (oftast iaf) Vinälskare Wivianne är mitt dopnamn X antal lik i garderoben Yngre än mig själv!!! Zåå många härliga "extraungar"!!! Ångestfylld ibland Ärlig Ödmjuk

Kommentarer
Postat av: lina

haha, okeej ;))

2009-01-07 @ 11:08:24
URL: http://wir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0