NU ÄR DET ILLA, RIKTIGT ILLA ALLTSÅ!!!!!

Svettas som en galning, abstinensen är värre än vanligt ja jag tror faktiskt att den aldrig har varit värre någon gång!! Vet inte vad jag ska göra, inte vad jag ska ta mig till!! Mår både fysiskt och psykiskt dåligt, vill bara lägga mig ner o dö eller nåt...Skulle kanske försöka tänka på något annat men det är inte lätt när suget kommer stormande, värre än de värsta höstvindarna samlade på en gång!! Känner att jag inte kan stå emot så värst länge till men måste göra en kraftansträngning!! Nej det funkar inte, jag ger upp...Bara att konstatera att jag är sjukt beroende av vitlök!!! Måste upp o göra Tzatsiki som jag kan smaska på lite senare när den stått ett tag o dragit och alla ingredienserna har "gift sig med varandra" som det så populärt heter nu för tiden bland gastronomer & annat köksfolk!! Hej då..... Skrivet av popbajare55 25 augusti 2008 klockan 14:34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0