NU DRÖJER DET NÅGRA DAGAR...

...tills jag kan blogga igen. Drar till torpet snart och blir nog kvar där nästa vecka också. Dvs om vi inte haft ett nytt inbrott så allt har försvunnit igen!!! Just nu städar jag undan här hemma så Kim har lite rena ytor att stöka till på när han kommer hem från Västerås ikväll!!! Jag ska till och med se till att diskmaskinen är tom, då kanske han sätter in sin smutsiga disk där om jag har tur!!! Malin & Thilda följer med till landet och naturligtvis den skällande vovven också, han är inte mycket till vakthund för han skäller på allt och inget men lite sällskap är det iaf... Ska försöka hitta huggormsboet också, har inte sett någon orm sen Karras blev biten men de är säkert kvar nånstans. Förra året hade vi fullt med sk mördarsniglar och de är så djävla äckliga men i år har jag inte sett många, hoppas de inte blir fler heller... Nu ska jag plocka undan det sista o sen hoppa in i duschen. Ska handla mat & dryck samt lite smått & gott också innan vi styr kosan mot torpet, ska bli så skönt att komma från stan igen, visserligen bor vi i radhus och kan sitta ute här också men det finns så många "måsten" i ett ordinarie hem!!! Lämnar nu denna blogg för ett tag med hopp om att alla får en härlig helg!!! Skrivet av popbajare55 31 juli 2008 klockan 14:07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0