NU GÅR FLYTTLASSET.....

.....Är så trött på allt "strul" så jag tänker göra slut nu!!! Vi är så gott som aldrig överens om nåt längre, det har faktiskt bara blivit sämre & sämre med tiden..... Det är än det ena, än det andra som inte funkar som det ska, det blir djävligt tröttsamt i längden ska DU veta!!! Ska samla ihop allt som är mitt någon dag snart nog, det blir inte bättre av att dra ut på tiden, snarare tvärtom... Men tack iallafall för tiden som varit, ibland har vi faktiskt haft det riktigt trevligt tillsammans måste jag villigt erkänna men nu känns det som jag fått nog och drar vidare mot nya utmaningar, kommer kanske sakna dig l i t e iallafall!!! HEJ DÅ, METROBLOGGEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0