NU HAR JAG LUGNAT MIG...

...Något efter "smällen" av att komma ut till torpet och upptäcka att det varit inbrott där!!! Det är väl fan att somliga individer inte kan se skillnad på ditt & mitt!!! Kyl/frys var tömda sånär som på en ketchup o en senapsflaska, borta var t o m Thildas barnmatsburkar!!! Kött, korv, bacon & skaldjursspett fanns det i frysen bl a, HOPPAS DET SMAKADE BRA!!!Oboy & cappucino i portionspåsar samt thepåsarna var väck, så även en massa pulverpåsar till kallrörd sås!!! Konserver i mängder, jaja, idioten har nog smörjt kråset i ett antal dagar efter det kapet!!! För övrigt försvann det även två luftgevär varav det ena var över tjugo år och hade nostalgivärde för oss, det har varit med om både det ena o andra genom åren!!! Åtta "guldfärgade" ljusstakar som INTE är värda några pengar (de var "BARA" minnen från min mormor), värmer förhoppningsvis upp din koja nu, ja under förutsättning att du har några stearinljus att sätta i dem förståss!!! Kaffekannan, sockerskålen & gräddkannan var tyvärr bara i nickel, inte gammalt silver så den får du inte ett öre för på pantbanken, för min man däremot hade de ett stort affektionsvärde, han hade ärvt dem efter sin farmor!!! Hoppas kläderna passade bra, min klänning måste klä dig enormt, tråkigt att du "missade" min dyra parfym men du tog solkrämerna som stod precis bredvid!!! Det lägsta bland lågt var iaf att sno den lilla träradion som stod bland barnbarnens saker!!! Den var Julias och kostade hela 35 kronor när jag köpte den åt henne förra sommaren!!! Hoppas batterierna var ok och räckte ett tag!!! Det är så djävla kränkande att någon äcklig individ varit o rotat bland våra saker, jag kan inte sluta tänka på det!!! Men på nåt sätt tror jag att vi någon gång får vetskap om vem det är o då ska han få ångra att han ens blivit född!!! Vi känner några "spektakulära" personer vi också och det är värt en tusenlapp för att få ett tips som kan leda oss till rätt person!!! Tack för mig..... Skrivet av popbajare55 24 juli 2008 klockan 20:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0