RÄKNAR MINUTER...

Redigera inlägg...Nu tills min "gubbe" & son kommer hem!! Nåja, det tar ett par timmar till men jag längtar iaf redan!! Håller på att packa allt vi ska ha med till landet, förutom vattnet då, det får "gubben" fixa precis innan vi sticker iväg sen. Vi måste köpa mer grillkol och lite annat innan vi kan koppla av i stugan, ikväll blir det bara att "lata" sig & dricka alkoholhaltiga drycker, ja vi ska grilla också förstås!! Är det riktigt skönt lite senare på kvällen så "laddar" vi kanske vår lilla femlitersdusch och springer nakna igenom den ett par varv!! Sen "kramar" vi kanske om varandra lite också men det är en helt annan (privat) historia!! Imorgon blir det väl att försöka hitta boet med huggormar och se om vi kan få bort dem på nåt sätt, vår vovve blev ju biten i läppen av en huggormsunge för ca tre veckor sen, han klarade sig men det blev en kostsam historia!! Ligga på djursjukhus är inte billigt, speciellt inte när man har ett försäkringsbolag som fick en mindre kostnad än vi fick betala i självrisk!! Vid nästa förfallodag är det vi som byter bolag!! Nej nu ska jag fortsätta att plocka lite och sen in i duschen, så jag avslutar här och nu, men "gubben" tar med sin laptop till landet så jag kan smyga in här på bloggen och hålla mig uppdaterad om jag vill!! Hej Svejs så länge!! Skrivet av popbajare55 17 juli 2008 klockan 11:06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0